CASE
IMPACT CASE
R-SUPPORT
Een vitaliteit-shake naast de koffieautomaat
Het optimaliseren van gezondheid: dat is de drijfveer van het team achter R-Support. Dat doen de teamleden onder meer door meer aandacht te vragen voor gezonde voeding en suppletie. Ze ontwikkelden specifieke, wetenschappelijk onderbouwde voedingssupplementen. ImpactHunters hielp R-Support met de ontwikkeling van een nieuw concept, waarbij een hoogwaardig voedingssupplement aangeboden wordt in de vorm van een dagelijkse shake.
Vitaliteit staat steeds vaker op de agenda bij bedrijven. Maar hoe verhoog je de vitaliteit onder de mensen? En hoe geef je hier concreet handen en voeten aan? R-Support en ImpactHunters ontwikkelden de ‘Shake Station’, een shake dispenser die in de kantine op kantoor staat. Mensen kunnen met gemak een vitaliteit-shake tappen, naast de koffieautomaat. Daarmee krijgen zij elke dag via één shake alle essentiële voedingsstoffen binnen.
ONZE ROL
Team ImpactHunters werkte het concept uit, samen met R-Support. Van begin tot eind ontwikkelden we het plan om de ‘Shake Station’ op de markt te brengen. En letterlijk bij bedrijven in de kantine of koffiecorner te krijgen. Daardoor kunnen bedrijven er een schepje bovenop doen als het om vitaliteit gaat én medewerkers geven zichzelf een vitaliteitsimpuls.
TAGS
Conceptontwikkeling
Aanjager
Branding
Strategy
Marketing