CASE

IMPACT CASE

MS MOTION

Hét hardloop- en wandelevenement om in beweging te komen tegen MS

Het Nationaal MS Fonds zet zich in om aandacht te vragen voor de zenuwslopende ziekte MS. Om meer geld in te zamelen voor onderzoek naar MS én om de levenskwaliteit te verbeteren voor mensen met deze ongeneeslijke ziekte. Het fonds organiseert al jaren MS Motion: hét hardloop- en wandelevenement om in beweging te komen tegen MS. 

Het tiende jaar van MS Motion stond in 2023 op het programma. Deze jubileumeditie streek neer op voormalige vliegbasis Soesterberg, die nu als een prachtig park dient. Daarmee vormde het de ideale locatie voor het event. De focus van MS Motion was deze editie verschoven van MS event naar een hardloop- en wandelevent, dat een breder publiek aanspreekt. Uiteraard ging de aandacht en opbrengst nog steeds naar het goede doel.

ONZE ROL

Het ImpactHunters team hielp het Nationaal MS Fonds met de organisatie van het event. Dit was met name gericht op het faciliteren van het wedstrijd-technische gedeelte van MS Motion. Denk aan: vergunning regelen, parcours uitzetten, coördinatie en opbouw van het event en programmering artiesten. En het upgraden van beleving en sfeer op het parcours. In opdracht van het fonds leverden we een mooie bijdrage aan dit waardevolle event.

 

TAGS

Relatie management

Marketing

Conceptontwikkeling

Branding

THIS MADE IMPACT